تو را دوست دارم

تو را دوست دارم

تو را اي گل كماكان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

كجا باشي كجا باشم مهم نيست

تو را تا زنده هستم دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

دخترک روستایی
ساعت16:24---18 بهمن 1392
تو می آیی...؟ساعت بیست و پنج در سی و دومین روز ماه كه آخرین ورق از سیزدهمین ماه سال را نشان میدهد!عشق من!من به آمدنت بسیارخوش بینم
پاسخ:عزيزم مرسي ك سر زدي


arash
ساعت16:53---12 بهمن 1392
دوست داشتن بیش از حد به نظر من درست نیست
پاسخ:سلام داداش خوش اومدي شما درس ميگي اما اگه طرف ارزششو داشته باشه،درسته!


Kermafkan
ساعت17:48---11 بهمن 1392




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عاشقونه ، اس ام اس عاشقونه ، ،

برچسب‌ها: